czwartek, 4 czerwca 2015

Exploding box z tekturką

Witam serdecznie na moim blogu z nowym wyglądem, mam nadzieję, że się Wam podoba :)
Dzisiaj chciałabym zaprezentować dość minimalistyczny ślubny exploding box, w którym rolę "pierwszych skrzypiec" odgrywają wyembossingowane na złoto tekturki. Jak już wspomniałam w poprzednim poście przypomniałam sobie o embossingu i teraz z nim szaleję ;).
A oto i moje dzieło:








Użyłam perłowego papieru, być może to nie jest do końca widoczne na zdjęciach. I kilka zbliżeń na tekturki:





Pozdrawiam Was serdecznie i lecę na rower, bo pogoda sprzyja ;).

Jeszcze tylko zgłoszę pracę do wyzwania I like chllenges "Z tekturką", link TUTAJ



2 komentarze :

  1. eleganckie stare złoto :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń