wtorek, 2 czerwca 2015

Dla taty

Witajcie
Nastał czerwiec, miesiąc w którym będziemy mieli Dzień Ojca. W związku z tym, że syn, który chce wręczyć swemu tacie kartkę niedługo wyjedzie służbowo na dłuższy okres kartka powstała już teraz. Tatuś jest mocno związany z końmi, dlatego kartka wygląda tak :)




Konik jest z tekturki, zabarwiony został embossingiem na gorąco. Przy okazji polecam tutorial, z którego sama korzystłam KLIK. Dawno nie stosowałam tej techniki, a przy okazji tworzenia tej pracy przypomniało mi się jak ją uwielbiam i jakie daje wspaniałe efekty. 


Jak już niektórzy zapewne zauważyli zastosowałam zestaw papierów Pan i Pani Black ze Studia 75. Narożniki metalowe ładnie komponują się ze "złotym pyłem" sypiącym się spod kopyt galopującego konia i ładnie domykają pracę. 


Ładny efekt daje pasta strukturalna uformowana szablonem w kółeczka. 


Wewnątrz pod miejscem na życzenia jest nieprzytłaczająca kokardka ze sznureczka. Ten sam sznurek zastosowałam też na zewnątrz w celu podtrzymania bilecików... powiedzmy, że na wyścigi konne ;).



Pracę zgłaszam na wyzwania:

1. Dream Craft: Wyzwanie #3 - DLA TATY
link TUTAJ

2. Digi Scrap: Wyzwanie na czerwiec - Męska praca
link TUTAJ

3. I like challenges: Wyzwanie #4 - Z tekturką
link TUTAJ


10 komentarzy :

  1. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi - Scrap

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dziękuję za ciekawy temat wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna praca! dziękuję za udział wyzwaniu I like challenges

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w wyzwaniu I like challenges :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kolorystyka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap

    OdpowiedzUsuń