poniedziałek, 6 listopada 2023

Art Journal "W świątecznym klimacie"

Jak już się zaanonsowałam w poprzednim poście, oto i przybywam z moją pracą. Od jakiegoś czasu nieśmiało tworzę wpisy art journalowe, ale raczej mało regularnie. Na zreaktywowanej odsłonie ArtPiaskownicy wystartowało wyzwanie "W świątecznym klimacie", więc coś tam świątecznego nachlapałam i pokleiłam i oto co z tego wyszło: 

As I announced already in last post, here I am with my artwork. Since some time I humble create art journal pages, but rather not on regular basis. On reactivated ArtPiaskownica blog started challenge "In Christmas mood", so I splashed and stick something and this is result:



Chyba przez to świąteczne mediowanie już powoli załapuję świąteczny klimat, już kupiłam kilka ozdób na choinkę i świąteczne ciuszki dla synka z Mikołajem, no ale czuję się usprawiedliwiona, za miesiąc Mikołajki :D.

I think due to this christmas media-working I started feel christmas in the air, I bought some christmas tree ornaments and clothes for sonny with Santa, but I feel justified - Saint Nicolas day is in a month.

Pozdrówki na razie i do za niedługo...

Cheers for now and till soon...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz