niedziela, 11 października 2020

Jesienna kartka

Dziś wpis typowo jesienny. Bo i kartka będzie jesienna i okoliczności przyrody... Tak zachwyciły mnie małe białe dynie, że musiałam je gdzieś znaleźć, by móc wykorzystywać do jesiennych fotek inspiracyjnych ;). A i kartka dziś nietypowa, gdyż powstała "bez okazji" dla... Teściowej. Ostatnio dostałam do przeczytania lekturę od teściowej właśnie o wymownym tytule "Teściowa". Bardzo poruszyła mnie ta historia i stwierdziłam, że czasem nawet pomimo faktu, że jesteśmy rodziną to tak mało o sobie wiemy nawzajem. Dlatego pielęgnujmy relacje międzyludzkie nawet tak czasem trudne jak relacje na linii teściowa-synowa. Lekturę polecam wszystkim, zaś w podziękowaniu za podsunięcie książki powstała ta oto kartka pełna ulubionych rzeczy (i istot) mojej osobistej Teściowej, którą tu niniejszym serdecznie chcę pozdrowić.




Kartkę zgłaszam:

9 komentarzy :

  1. Piękna dyniowa kartka. Powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną jesień ukazałaś na kartce. Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jesień. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba;) Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo sympatyczna ta twoja jesień...dziękuję za udział w wyzwaniu Warstwy:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędna praca:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Pazdziernikowm Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca! Dziękuję za udział w dyniowym wyzwaniu na blogu infoscrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń