czwartek, 21 listopada 2019

Coraz bliżej Święta czyli bombek czas

Dzisiejszym postem rozpoczynam serię wpisów związanych z Bożym Narodzeniem, ostatnio zamknęłam się w zaciszu swego twórczego kącika i kleiłam, malowałam, ozłacałam, tuszowałam ozdoby świąteczne. Dziś w ramach inspiracji na blogu Fabryka Weny chciałabym zaprezentować bombkę mixed-mediowo-scrapową, która powstała przy użyciu tuszy alkoholowych oraz ślicznych elementów wyciętych ze świątecznego arkusza od Mintay Papers (oh co za papiery...) no i oczywiście nie mogło zabraknąć tekturek od Fabryki Weny.
With today's post I start a series of entries related to Christmas, recently I closed myself in the privacy of my creative corner and glued, painted, gilded, and covered up Christmas decorations. Today, as an inspiration on the blog Fabryka Weny, I would like to present a mixed-media-scrap bauble, which was created using alcoholic inks and cute elements cut from a Christmas sheet from Mintay Papers (oh what papers ...) and of course there could be missed chipdboards from Fabryka Weny.





Powiało Świętami :)? Mam taką nadzieję ;).
It blew Christmas :)? I hope so ;).

Bombkę zgłaszam na wyzwania:
Bauble goes to challenges:







a poniżej podlinkowane materiały z działu Boże Narodzenie:
Papiery Mintay,
bombka akrylowa 10 cm,
klej
oraz kostki klejące 3D 



4 komentarze :

  1. Piękna bombka;) Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super temat wyzwania, bo wiadomo, że już w listopadzie wszelkie rekodzielnicze warsztaty mają Boże Narodzenie na "warsztacie" ;)

      Usuń
  2. Dziękuję za miłe słówko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ciekawe bombki :)
    Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń