niedziela, 13 września 2020

Co mi w duszy gra

 Nadchodzi jesień, wieczory się robią coraz dłuższe, coraz więcej czasu na przemyślenia, wspomnienia, tworzenie. W ramach najnowszego tematu w Fabryce Weny "Co mi w duszy gra..." przygotowałam retro kartkę w barwach złoto-jesiennych z motywującym hasłem.

Fall is coming, the evenings are getting longer, more and more time for reflection, memories and creation. As part of the newest topic at Fabryka Weny "Co mi w duszy gra ..." I prepared a retro card in golden-autumn colors with a motivating slogan.




Kartkę zgłaszam na wyzwania:



8 komentarzy :

  1. super, lubię takie męskie klimaty, pozdrawiam, Agata DT Crafty Moly

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Crafty Moly" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Crafty Moly"
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca :) dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, dziękuję za udział w wyzwaniu TwJK. Syla

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie!- dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze- i życzę powodzenia :-) Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w Jednym Kolorze:)

    OdpowiedzUsuń