niedziela, 12 kwietnia 2020

Wesołego Alleluja!

W ten wyjątkowy świąteczny dzień pragnę złożyć wszystkim zaglądaczkom ( i zaglądaczom) Wesołych Świąt Wielkanocnych przepełnionych radością i nadzieją. W tym roku w związku z epidemią nieco inaczej spędzane być może w zaciszu domowym, a nie w dużym rodzinnym gronie. Za to karteczki na pewno wysłane skoro niekoniecznie spotkać się można osobiście. U mnie jak najbardziej życzenia poszły na takich oto własnoręcznie przygotowanych zającowych kartkach:
On this special Easter day, I would like to offer all the peepers Happy Easter full of joy and hope. This year, due to the epidemic, maybe spent somewhat differently at home, not in a large family circle. But the cards are certainly sent since you may not necessarily meet in person. From me, the most sincere wishes went on these hand-prepared bunny cards:







Druga kartka z pyszczkiem zająca leci na wyzwanie do EgoCraft:
Second card with rubbit face goes to challenge:

4 komentarze :

  1. Wesołego Alleluja!
    Moja najbliższa rodzina jest liczna, więc nie jest nam tak bardzo samotnie, ale i tak trochę smutno. Życzenia świąteczne poszły i u mnie, choć ja stawiałam w tym roku na jajka, jako motyw przewodni ;) Śliczne kartki dostała Twoja rodzina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiary, nadziei i miłości
    w czas zadumy
    nad zmartwychwstałym 🐣🐥🥚

    ode mnie i od Kaju -
    bo my w tym roku bez męża 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrowia i wszelkiego dobra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Great card! Thank you for joining the egoCraft challenge this month!

    OdpowiedzUsuń