czwartek, 30 stycznia 2020

Album - pamiątka chrztu

Dziś u mnie coś słodkiego dla maluszka - album z okazji chrztu świętego. Warto upamiętniać ważne chwile w życiu, więc pewna mama chrzestna stwierdziła, że zrobi swemu chrześniakowi taki oto prezent. Albumy są bardzo pracochłonnymi projektami scrapowymi, ale efekty tym bardziej zachwycają. Pod TYM linkiem znajdziecie wpis na blogu sklepiku Fabryka Weny z podlinkowanymi użytymi tekturkami.
Today, something sweet for a little one - a baptism album. It is worth commemorating important moments in life, so one godmother decided that she would give her godson such a present. Albums are very labor-intensive scrap projects, but the effects are even more impressive. Under THIS link you will find an entry on the blog of the Fabryka Weny shop with linked used cardboard.


















Mam nadzieję, że podoba Wam się album tak jak mi, bo muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z efektu mej kreatywnej pracy ;)
I hope you like the album like I do, because I have to admit that I really like the effect of my creative work ;)

Album zgłaszam:
Album goes to challenge:



wybrałam linię baner-kwiaty-wstążka

6 komentarzy :

  1. Ale przepiękny! Będzie naprawdę wyjątkową pamiątką :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mama chrzestna jeszcze raz dziękuje 🥰😘 to arcydzieło dla mnie 💗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszszsz ;) i ja też dziękuję, bo mogłam podziałać w temacie albumów, bo rzadko zabieram się za tak duże projekty ;)

      Usuń
  3. Śliczny, mega dopracowany! Dziękuje za przyłączenie się do wyzwania w Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny album:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń