poniedziałek, 23 grudnia 2019

Pakowanie prezentów

U mnie już wszystkie prezenty popakowane, a jak u Was idzie? Chcę dziś Wam pokazać moje ręcznie wykonane eco torebki papierowe z wycinankami. Najpierw pobieliłam je gessem od 13arts, następnie pozostało je przyozdobić. Na kilku torebkach użyłam motywów zimowo-leśnych z jeleniami i choinkami, na innych zaś królują motywy mikołajowe, na tagach zaś mamy renifery:
I have all the presents packed, how are you doing? I want to show you today my hand-made eco paper bags with cut-outs. First I downloaded them from 13arts, then it remained to decorate. On a few bags I used winter-forest motifs with deer and Christmas trees, while others use motifs of Santa Claus motifs, while on the tags we have reindeer:









Torebki wraz z tagami posyłam na wyzwanie:



8 komentarzy :

  1. Świetne opakowania prezentowe, bardzo lubię takie torebki, bo są uniwersalne jeśli chodzi o prezenty:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No muszę przyznać, że kraftowe torebki to mój konik. Można ozdobić na każdą okazję :)

      Usuń
  2. These are so very festive! Thank you for playing along with 13 Arts December Challenge!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It's a pleasure. Thank you for feedback from your side :)

      Usuń
  3. Very nice gifts packaging! Thank you for join with us on 13arts challenge!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne torebki, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranek. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń