poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Retro kartka - moja pasja to...

Dziś na prezentuję inspirację wykonaną z tytułu prezentacji mojej pasji na blogu Art-Piaskownica, a jest nią wszystko co retro, postarzane, poszarpane, vintage-owe. Troszkę patyny do przyciemnienia papierów, trochę zgnieceń, szarpań, retro fotka z bardzo trafioną sentencją o tworzeniu...oto i moja pasja :). Zapraszam do wzięcia udziału w Art-Piaskownicowym wyzwaniu (LINK TU).
Today I want to show my inspiration which I've prepared to Art-Piaskownica cycle "My passion is...". And it is everything what retro, olden, lacered, vintage. A little bit of patina to darken papers, a little bit ruckles, ruggedness, retro photo with sentence about creativity...and this is my passion. Feel invited to participate in Art-Piaskownica's challenge (LINK HERE).




Kartkę zgłaszam:
Card goes to:

4 komentarze :

  1. Ślicznie:) Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:) 

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tyle - po prostu mi się podoba! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow, jestem nią oczarowana, przepięknie się prezentuje!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń