niedziela, 5 listopada 2017

Świąteczna z Dziadkiem Mrozem

Hej
U mnie na blogu świąteczny klimat w pełni, dziś mam do zaprezentowania kartkę z Dziadkiem Mrozem, czyli rosyjskim odpowiednikiem Świętego Mikołaja ;). Bardzo mi się spodobało robienie kartek świątecznych a papierze kraftowym, mają one wtedy taki ciepły klimat. Jeszcze kilka naturalnych dodatków - szyszka modrzewiowa, kawałek drewienka i dodatek patyny, koronka i voila. Ach takie moje retro klimaty ;).



Kartkę zgłaszam na wyzwania:



Listopadowe, ale ciepłe pozdrowienia :).

7 komentarzy :

  1. Piękna kartka! Bardzo podobają mi się te kolory - takie przydymione ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie uchwyciłaś klimat retro.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY - Kasia DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna karteczka, w stylu retro i ciekawej kolorystyce:-)Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu DIY, życzę powodzenia i pozdrawiam cieplutko. Inka-art/ DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna kartka, w bardzo ciekawym stylu :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń