poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Ślubny exploding box w błękitach

Witajcie
Dziś przedstawiam pierwszy z serii exploding boxów, które ostatnio stworzyłam. Delikatne błękity i koronki idealnie oddają ślubny nastrój. Popatrzcie sami:








W pracy użyłam papierów Lemoncraftu z kolekcji Forget me not. Są śliczne i idealnie pasują do koronkowych ślubnych kreacji.

Pracę zgłaszam na wyzwania:
1. Craft Passion: Wyzwanie #9 - ślubne z napisem Młodej Parze
link: TUTAJ

2. Cherry Craftu: wyzwanie #9 - Bingo
ja wybrałam: Tekturki (min.3 sztuki) - kwiaty - koronka
tekturki u mnie użyte to: napis Młodej Parze, serce kwieciste oraz 2 małe serduszka przy zdjęciu Młodych 
link: TUTAJ
do 24 sierpnia

3. Projektu Wagi Ciężkiej: Coś dla ochłody
z tytułu kolorystyki biało - błękitnej ;)
link: TUTAJ
Do 30 sierpnia

4 komentarze :

  1. Piękna praca, błękity są cudownie delikatne i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny box :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny box :) powiało chłodem :) serdecznie dziękujemy za udział w PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pudełko, bardzo eleganckie i romantyczne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń