niedziela, 17 maja 2015

Dla Mamy

Witajcie :)
Dziś mam do zaprezentowania kartkę wraz z pudełkem wykonane dla mojej Mamy z okazji zbliżającego się jej święta. Pastelowo, gdyż moja Mama lubi delikatne kolory :).


Jest nas trójka, więc w środku 3 karteczki na indywidualne życzenia od każdego dziecka:



Na kartce i pudełku umieściłam prawdziwe zasuszone różyczki utrwalone lakierem:




pozłacane metalowe listki i kaboszony stanowią delikatne urozmaicenie:



Mam nadzieję, że spodoba się Mamie ;)



Pracę zgłaszam na wyzwania:

Dream Craftu: 

WYZWANIE #2 – DLA MAMY

Czas trwania wyzwania: 17.04-17.05.2015 r.
Link do wyzwania TUTAJ

Skarbnicy Pomysłów: 

Wyzwanie #5: Dla Mamy

Czas trwania wyzwania: 1.05-31.05.2015 r.
Link do wyzwania TUTAJ

AltairArt:

Wyzwanie #7 pasteLOVE


Czas trwania wyzwania: 3.05-30.05.2015 r.
Link do wyzwania TUTAJ





7 komentarzy :

  1. Śliczny komplet! :) Na pewno spodoba się mamie :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne kolory i kompozycja, piękny komplet :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny zestaw! Zostaję na blogu na dłużej, daję lajka na FB. Zapraszam do siebie: http://ninahscrapworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że się podoba :). Pozdrawiam i na pewno odwiedzę bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent! Życzę powodzenia w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń